Dobra reklama strony internetowej w pigulce


mariusznowak
Posty: 27
Rejestracja: 13 maja 2016, 12:19

Dobra reklama strony internetowej w pigulce

Postautor: mariusznowak » 03 gru 2017, 16:52

Wykonanie samej strony internetowej to już obecnie zdecydowanie za mało. Do lamusa przeszły już czasy, w których strony internetowe samoczynnie się pozycjonowały i uzyskiwały zadowalające rezultaty bez nakładu pracy. Na dzień dzisiejszy sytuacja bardzo się zmieniła i wypromowanie strony internetowej nawet na dość mało konkurencyjne frazy wymaga dużej wiedzy i nakładu pracy.

Czemu tak jest i co się zmieniło na przełomie tych lat?

Po pierwsze powiększyła się konkurencja w Internecie. Teraz praktycznie każdy biznes jest oparty o stronę internetową. Nie ma znaczenia, czy jest to lokalna pizzeria czy duży producent drzwi. Każda z wymienionych firm posiada stronę internetową, która prezentuje jej ofertę w sieci. Taki postęp wymusił zmiany w algorytmach wyszukiwarek i podejście do promowania strony internetowej. Nie wystarczy już wyłącznie stworzenie strony internetowej. Jest to dopiero początek. Kolejnym etapem jest promowanie posiadanej strony internetowej. Form reklamy jest kilka. Niemniej jednak najbardziej znaną jest pozycjonowanie strony internetowej w wynikach wyszukiwarki. Polega ona na wybraniu odpowiedniego hasła: strony internetowe lub zestawu haseł, na które strona internetowa ma być wysoko w wynikach. Zazwyczaj strony internetowe są pozycjonowane na więcej niż jedno słowo kluczowe. Do skutecznej promocji strony internetowej powinno się wybrać ich przynajmniej kilka. Dzięki takiemu podejściu, promowane strony internetowe osiągają o wiele lepsze wyniki w wynikach wyszukiwań.

Drugi sposób reklamy strony internetowej to marketing szeptany. Polega on na pisaniu wpisów na różnego typu serwisach internetowych. Wpisy te powinny zachęcić potencjalnych klientów do odwiedzenia promowanej strony internetowej. Jeśli nasza firma jest producentem lub sprzedawcą unikalnego produktu, można budować wpisy bez odnośników. W tym wypadku zachęcamy w czasie dyskusji do samodzielnego znalezienia oferowanego przez naszą firmę produktu. Marketing szeptany to raczej uzupełnienie pozycjonowania strony internetowej. Znaczna część osób szuka firm bezpośrednio w wynikach wyszukiwarek.

Ostatni rodzaj reklamy strony internetowej to różnego typu portale społecznościowe. Najpopularniejszy jest FaceBook, który daje duże możliwości marketingowe. Szczególnie przydatny dla stron internetowych, które oferują często kupowane produkty. Doskonale sprawdzi się do promocji odzieży czy usług firm lokalnych. Gorzej już będzie z marketingiem strony internetowej, która posiada w swojej ofercie niszowe usługi.

Wróć do „Strefa luzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości